mymusic blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2005

Dzisiejszy dzień szkole zapowiadał się bedzo normalnie. Ale już 5 min po dzwonku zaczeły wystepowac komplikacje, poniewaz karkówka z j.angielskiego nie okazała się taka łatwa, była to prawie KLASÓWKA zkładająca się z 4 zadań. POtem kartkówka z j.polskiego (z której dostałam 5-, a magda 4 jakims dziwnym trafem), no i oczywiście ta karkówka zapoczatkował wsciekłość p. Balok-Debskiej, która za wszelką cene udowadnieała nam jacy jetesmy beznadziejni. Pteter jak zwykle przez cały dzień się wydurniam, szczególnie z Tadeuszem i Kamilem w wc. Na przyrodzie omawialismy temat który miał przygotować M.M ale jej dzisiaj nie było w szkole z powodu choroby. Na godzinie wychowawczej dowiedziełam się od g.m. ze (niby)całowałam sie z tadkiem (co nie jest prawdą), a edyta wysłała walentynke tadziowi. Póżniej polski który mnie strasznie zestresował, poniewaz pracowalismy w grupach i justyna krzyczała mi ciągle nad głowa: SZYBCIEJ, SZYBCIE! nIEDOŚC ZE MUSIAŁ ROBIC 8 RZECZY NA RAZ!POtem religia na której troche się odprezyłam, ponieważ oglądalismy TRzana. Ale już pod koniec lekcji gdy lechowicz powiedział ze jedzie dzisiaj Ł, wybijo mnie z równowagi. Gdy wyszliśmy ze szkoly, oczywiście: Justyna, ffrytka i kret mnie opusciły co było totalnym chamstwem! Tak więc poslzismy z Magda i asem na przystanek (as dał magdzie bilet). Nagle zobaczyliśmy ze w naszym kierunku idzie banda młotków ( Tadzio, Lechowicz, Kura, Szeloch )Nagle tak na zdrowy instynkt zorientowałam się ze ja BEDE JECHAĆ TYM SAMYM AUTOBUSEM CO LECHOWICZ, a dziewczyny sobie spokojnie pojada z Tadziem i Szelocham. Gdy nadjechał autobus myśłam że jakoś mi sięuda uciec poszła do pierwszych dzwi a lechowicz za mną! Dziewczyny się oczywiście zaczeły brechtać, ja przez szyba pokazałm im środkowy palec. (tak dla informacji do dopiero jak wysiadłam zpbaczyłam że w tym samym autobusie jechał jescze moja ciocia). Lechowicz kupował sobie bilet ja usiadłam i zacezłam wyjmować księżke zeby sobie nie pomyśłąm że bede chciał z nim gadać. Na szczeście usiadł gdzie indziej. Gdy bylismy juz w Łomiankach (na szczeście on wysiada przedemną) przechodził obok mnie i nawet czesc NIE POWIEDZIŁ! A przez całą jazde gapij sie w okno! Jak widac to był bardzo stresujący dzień… Jak na razie jeszce mamy 8 godz. Pozdarawiam ;)

monroe

2 komentarzy

„Pragnę być wielka gwiazdą ponad wszystko. To jest najważniejsze”
/marilyn monroe/

„Nigdy nie mogłam pogodzić się z kreowaniem mnie na symbol seksu. Z seksu uczyniono przedmiot. Nie nawidze być przedmiotem”
/marilyn monroe/
marilyn.jpg

Mam pare spraw do napisania, wczoraj wieczorem chciłąm to zrobić ale blog.pl nie działał.
1. DZISIAJ SA URODZINY KUBUSIA! i kupiłam mu taką białą, zamszową obróżke z diamencikami, tylko że nie moge jemu jej dać bo on ciągle śpi! Jeszce dzisiaj musi iść do weterynarza.
2. GRAtuluje Marcie Jagodzie
Soin- Milik-Rutkowskiej żę widziłą się ze swoim męzem, i że ma pamietać o spełnieniu zakładu
3. Pobijam swój rekord w gadaniu przez telefon. gadałm z Gosią ponad 2 godz.
4. ŻYCZE WSZYSTKIM WESPŁYCH ŚWIAT itp.
Pozdarwiam :
- p. Marte Jagode Soin-Milik-Rutkowską
- panne Żukoline Justyne Ł.
- miss Lacoos, Marte Ł
- ffrytke, Marte K
- Madzie
- Monike
- Świstaka, Age Ś
- pisare
i innych o których zapomniłam ;)
Zeby te świeta były takie słodkie:
751.jpg

my

4 komentarzy

Pisze notke pewnie dltego ze mi się nudzi, bo czekam na wojwódzkiego. Mam nadzije ze podobało wam sie na moich urodzinach. Relacje z urodzin macie na trzech blogach, więc ja chyba nie musze pisać. Moja siostra powiedziła ze w to co gralismy z tymi kartkami to była francuska poczta. Mój kot ma prawo sie bać jak napastuje go 9 osób! A ten misiek którym się bawiliście to był misio kuby. Wszytkie rzeczy które zostawiliście u mnie w domu przyniose wam jutro do szkoły (marty błyszczyk, koszula moniki i zeszyt edyty). Informacja dla magdy:
Magda żeby było sprawiedliwie na worek przygotuje propozycje książek z krótkim streszczeniem. Na liście jest już m.i. Lessie wróć , przygody marka piegusa i władca pierścienie ale jeszce cos dodam.
Informacja dla moniki:
mam nadzieje że wszytsko ok z twoim palcem
Informacja dla zuka:
W KTÓRYM PYTANIU KŁAMAŁAŚ?! za dwa tygodnie twoje urodziny.
Jescze jedno właśnie sobie wchodze na bloga koleżanki i czytam cos takiego:
„dzis przyjezdza moj kochany braciszek cioteczny jasiek i zostanie u mnie do niedzielitez sie bardzo ciesze:P:P:Pi to wiadomosc dla ani ktora chciala go bardzo poznac:D:P:D moze on przyjedzie w wakacje i wtedy sie z nim jakos poznasz ale beda jazdy:D moze ci sie spodoba i cos z tego bedzie:)”

dlaczego każdy chce mnie zeswatać?!

730.jpg
<- i dla wszystkich którzy mają własny styl

[on] Głupiec ze mnie skoro, pomyślałem, że mogłabyś się we mnie zakochać.
[ona] Ja nie mogę się w nikim zakochać.
[on] Nie możesz?Życie bez miłości? To okropne!
[ona] Mieszkanie na ulicy może być jeszcze gorsze.
[on] Miłość jest jak tlen.
[ona] Co?
[on] To coś najwspanialszego na świecie. Miłość dodaje nam skrzydeł. To wszystko czego nam trzeba!
[ona] Proszę, nie zaczynaj tego od nowa.
[on] „Wszystko czego ci trzeba to miłość.”
[ona] Trzeba czasem też coś zjeść.
[on] „Wszystko czego ci trzeba to miłość.”
[ona] Może wolisz umrzeć gdzieś?
[on] „Wszystko czego ci trzeba to miłość.”
[ona] Miłość to tylko gra.
[on] Ja jestem po to, by kochać ciebie, ty jesteś po to, by kochać mnie.
[ona] Chcesz dziś zdobyć miłość moją? Wnieś opłatę, będę twoją.
[on] Daj mi tę noc,tę jedną noc.”
[ona] Chcesz mieć własną damę z klasą, sypnij najpierw większą kasą.”
[on] W imię miłości.W imię miłości, tę jedną noc.
[ona] Zwariowany z ciebie osioł, nic ci nie dam choćbyś prosił.
[on] Nie…zostawiaj mnie tak.Bez twej miłości żyć już nie mogę…maleńka…nie zostawiaj mnie tak.
[ona] Miłosnych pieśni powstało zbyt dużo,…i wszystkich ludzi bardzo już nużą.
[on] Rozglądam się wokół i widzę…że jest inaczej Oh, nie.
[ona] Muszą gdzieś być jeszcze ludzie…co nadal je śpiewać będą.
[on] Czy jest w tym coś złego?Powiedz mi proszę.A jeśli nie chcesz – śpiewać znów muszę!
[ona] oh, nie!
[on] Miłość wynosi nas ponad chmury…
[ona] Zejdź! Zejdź stamtąd!
[on] …gdzie orły królują…nad najwyższą górą.
[ona] Sprawia, że zachowujemy się niczym głupcy.Oddamy duszę…za szczęścia chwilę.
[on] Tak może być…pewnego dnia.
[ona] Ty, ty będziesz zły,
[on] Nie, nie będę.
[ona] A ja…będę wciąż piła.
[on] Kochajmy się.
[ona] Nie wolno nam.
[on] Kochamy się!Taki jest fakt.
[ona] Choć nic…nie będzie nas razem trzymać.
[on] Skraść możemy…czasu chwilę.
= Tak może być…po czasu kres.Tak może być……po czasu kres.Tak może być……dlatego, że…
[on] ..ja…kochał cię będę wciąż…
[ona] I ja…
= …nie mogę nie kochać cię.
[ona] Jak piękne jest życie…
= …gdy jesteś w nim……ty.
[ona] Będą z tego same kłopoty.Wiem co mówię.

Nie chce mi się wiecej pisać. Dialog ze sztuki/filmu Mouline Rouge. Poczytajcie, naprawde warto.

Żuk

4 komentarzy

panna żukolina czyli żuk.
zalacznik.html?a=v&ui=29004090&s=2&k=0&f
Pozdarwiam ;)

cwax

6 komentarzy

Rano moja kochana rodzinka nie dała mi spać tylko ciągle włazili do mojego pokoju i zadawali różne dziwne pytania na które odpowiadałam tak (chociaż nie wiem o co pytali). Więc jak oni wyszli (ja oczywiście nie mogłam juz zasnąc) włączyłam telewizje w której leciał ,,zbuntowany anioł” ale szybko wyłaczyłam bo był wkurzający odcinek.Wstałam 15 min niż przypuszczałam, ubrałam się i poszłam po gazeta i bułeczki dla mojego chorego brata. Jak ziadłam za taczełam suchac muzyki w moim pokoju i tak sie zasuchłam, ze mało cio mi autobus nie uciekł (przez to mało co sie nie spóźniłam do szkoły). Na polskim dostłam e-maila takiego chłopaka z Turcji który ma na imię (po przetłumaczeniu) ,,Kochanie”. Muzyka jak zwykle do (_,_) <- jaki obrazek :D. Wf jeszce gorszy!!!!!! Jestem tylko ejdej rzeczy ciekawa czy nios spotkał się z jeżem???
POzdrawiam ;)

Nios

4 komentarzy

To jest właśnie nios (następny dolls to bedzie zuk)
zalacznik.html?a=v&ui=28751880&s=2&k=0&f

<- charakterystyczna żółta bluza

Chciłabym oficjalnie przeprosić Marte Soin-Milik za to zę ja zostawiłam sama przed windą z jej męzem i jego kolegami. Ale to naprawde było dla twojego dobra, poniewaz od miłości się nie ucieknie. Mam nadzije że nie uszkodzili ci trwale ciała i psychiki i mam nadzije że nie jestes na mnie wkurzona. Pozdarwiam ;*
To dla marty:
725.jpg

ps.Wiecie jak trudno znaleść cos dla 2 miesięcznego dziecka?!

DZisiaj tylko pozdrowienia poniewą znie chce mi się pisać. Chciałbym sprostować NIE SPAŁAM Z MATEUSZEM ty lko U mateusza. DZiekuje a teraz pozdowienia:
748.gif
<- dla wszytskich którzy prostestuja w dobrej sprawie
741.jpg
<- dla idealnych
518.jpg
<- dla osób które uwielbiaja maskotki
719.jpg
<- dla EDYTY
707.jpg
<- dla ludzi którzy widzą świat przez różowe okulary
753.jpg
<- dla osób które lubią się malować
697.jpg
<- dla kochających komputery
628.gif
<- dla ludzi którzy stracili kogos bliskiego
596.jpg
<- dla zakochanych
554.jpg
<- dla lubiocych hed kandi


  • RSS