mymusic blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2005

:*

22 komentarzy

Wiem ze dawno nie pisałm ale ostatnie tygodnie były…dziwne. W szkole mnósto roboty, omawiamy powaloną Iliade (kto jest lepszy Hektor czy Achilles), tylko klasówek że już się nie wyrabiam, oceny mi się pieprzą więc o szkole lepiej nei mówić. Uświadomiłam sobie że moje zycie towarzyskie tez się wali dlatego postanowaiłam to zmienić, miłam się dzisiaj spotkać z moimi wspaniałymi koleżankami z obozu ale oczywiście moi rodzice tego nie wzieli pod uwage i pupa. No ale mam nadzieje ze odreaguje. Tak szcerze mówiąc to nie moge się już doczekać świat, chociaz jeszce musze kupić dwa prezenty. A potem to już bedzie fajnie, na ferie jade jak zwykle do Austrii, ale w ym roku jade z rodzina mojego chrzestnego, którego syn nie chce się odemnie odwalić więc bedzie ciekawie. PO feriach zostanie mi tylko odlicznie do wakacji, które mam nadzieje bede tak samo fajne jak te ostatnie :). Coś ostatnio naparwde jest ze mną nie tak, zaczełam się z ludzimi całować na ulicy bez większej przyczyny. Ewa pewnie stwierdzi ze za duzo magdy m ogladam, moze i prawda…No i mam nadziej ze (wreście) bede miał czas żeby zaczać chodzić na tańce, bo musze gdzieś odraogywać. Kto mnie zna to wie że to mi pomaga…
Dbra kończe, bo zaraz się tu zaczne wyrzalać..A teraz pozdrowieni bo bedzie ich dużo:
osóbki z mojej 1a
- Ize, Ewe, Monike, Marte czyli MREJACH MOPIK
- Aśke, Lui, Agate i inne dziewczyny z kalsy
- naszych jagże cudowych chłopkaów (ohh)
- wszytkie kochane osoby z obozu, w szczególność dwie Madzie :*
- wszytkie osoby z 6d, poniewaz dopiero teraz sobie uświadamiam ze mi was strasznie brakuje…
No dobra koniec , bo się rozklejam :*
Wasza zawsze kochająca,
Ania

Sorry ze nie pisałm, ale moja kochana szkoła ogranicza mi czas, projektami, kartkówkami i klasówkami które mamy na codzień. No ale tyle się dzieje…
Była na HP4 bo nie ma to jak nagi tors Daniela Radcliffa :P O własnie taki:
10751_960380195_daniel_radcliff_01_H1714
jako niewyżyta nastolatka musiał to tu wstawić… :P
A teraz bedzie drugi wielki znak mojej niewyzytości czyli zdiecie fifiego, czyli kto wie o co chodzi to dobrze:
DSCF0136.jpg
A tearz syndrom rozpieszczonej nastolatki, czyli sliczne spodenki D&G:
V0415334282433_v1_m56577569831172744.jpg
Dobra koniec tego dobrego tearz pozdrowienie :
MREJACH MOPIK
Marty – Żeby doszła do siebie
Izy- zeby do końca nie zwariowała
Ewy – Zebym z ia wytrzymała z ptasią grypa :P
MOniki – zeby dalej była idealistką
6d:
Justyny – zeby bezpiecznie wychowywała swoje dziecko
Madzia – zeby jakoś w ytrzymała w tej szkole
Marte- Zeby miła miłe ferie z marosem na dominikanie :P
I dla wszytskich innych kochanych stforków:*

Aleee ja jestem inteligentna…
Awangardowa Ania…


  • RSS